13 Mart 2013 Çarşamba

RİTİM BOZUK

 SLM çok uzun zamandan sonra bloga bi döneyim bi ortalığı koloçan edeyim belki bişeyler çizittirim diye girdimm:) son postta belirttiğim gibi hala ZAKKUM tadında gidiyor hayat.Neler olmadıki bu zaman zarfında bazen güldüm bazen ağladım hayat bu yaaa zor işte...Acı kayıplar verdim hayatımın şekli değişti bir çok dostum benle arkadaş olmaktan vazgeçtii ,gelirse peşpeşe ya herşey :). Ama olsun çok sevdiklerim hayatta ve sağlıklar herşey geçip gidecek.ALLAHım hiç bir kulunu çaresiz bırakmamışki beni bıraksın.BENİÖLDÜRMEYEN ACI GÜÇLENDİRİR gibi felsefi bi saçmalık söylemicem.Sadece herşeyin içinde birşeyler öğreniyorkabulleniyor sabrediyor ve en önemlisi alışıyorsun. BENDE ÖYLE YAPTIM ALIŞTIM KABULLENDİM CEBİMDE KALANLARI,YANIMDA ASLAN GİBİ DURANLARI ,UMUTLARIMI ve ÇOCUKLARIMI HEYBEME DOLDURUP önüme bakar oldum...Tek yardımcımız yüce mevlam şükürler olsun.HEPİNİZE BURDAN SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...