18 Mayıs 2011 Çarşamba

Bİ YUDUM KEYİF


                                                                                


         Bugün eve çooook yorgun hatta argın geldim.Hemen kendime koyu bi kahve yapıp içerisine biryudum kahvemin arkadaşı olan BAILEYSimi akıtıverdim.. Yudumlarken bunu blogumda paylaşmam lazım dedim ve hemen görselleri ekledim ve ikide kelam edim dedim.... Bu tatlı içecek benim özel zevklerimin baştacıdır. Yurtdışında oldukça ucuz malesef burada bi okadar pahalıdır. Yurtdışı dostlarımız sağolsun her zaman evimizde bulunmaktadır:)))Benim evimde keyfe göre değişik pozisyonlarda yer alıyor.Bazen kafa dağıtırken bol buzun içinde yüzer çoğu zaman kahveye eşlik eder bazende tatlı kaçamaklarında tiramusunun içinde bulur kendini...Ama en sevildiği yer kahvedir............ SEVGİLER.........

4 yorum:

coco-jelly dedi ki...

seniiiiii mahfederim:)))))en sevdiğim şeydir bak canım çekti yaa offffff:)ay afiyer olsun..evde de yok gördünmü..hemen yarın alayım görürüsün sen:))))))))

Adsız dedi ki...

NARİKA

Bilgentolis dedi ki...

ay ben bayılırım baileyse, her gün olsa içerim :D

JOSéPHİNE STİLL dedi ki...

COCO-JELLY sana feda göndereyim sana kuzum BİLGENİM hoşgeldin makyajj perim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...