13 Mayıs 2011 Cuma

    Evet ben sorumu sordum tercih sizin.Bana sorarsanız ESPADRİL tabanın rahatlığı kumaşının asla terletmediği tarihçesi yüzyıllara uzanan şirin papidir kendileri.Tek sorunu pek kombin seçeneğinizin olmaması.Resimde gördüğünüz dolgu topuklarada espadril diyolar ama değil kızlar ! kızlar diyorum çünki izleyicilerime  henüz bi erkek böcük bile bulaşmamıştır. Neyse:)))) Rahatlıgına şöyle garanti veriyorum 19 mayıs ve bilumum kutlamaların vazgeçilmez ayakkabıydı kendileri kızılay veya sponsor firmanın beleşşşşşş vermişçesine hepimizin ayagında yer almıştır.Özellikle laci ve beyaz renkleri.Şimdi görüyorumda firmalar grafiti desenli şipşirin tasarımlar yapmışlar.Sanırım babet ve conversenin tahtını biraz dürtecek.İlk fırsatta bende bi tane kapıcam.Yaz geliyo bol papili günlerrrrrr:)))))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...