4 Mayıs 2011 Çarşamba

facebook KABUSU

SLM bundan bir ay önce accayip bidurum yaşamışlıgım var.Bildiğiniz üzere iki tane meleğim var. Bu kızçelerin
bana ettiğini bu dünyada kimse etmiyor.:) Okulun başlamasıyla yogun tempoya girdik ve ben yaz tatiline kadar
bebişlerin facebook sayfalarını kapatma kararı aldım ve birde mutlak bi söz aldım.... Ve aylar böyle geçti ben nette mutlu ve mesut yaşamaya başladım.!!!Taki blog açmaya karar verip bilgisayarı kurcalama başlayana dek.
Birde ne göreyim benim kızlar beni bir yıl boyunca sazan gibi uyutmuşlar...Aman şoklardayım tahmin edin benim halcezimi:(( Esonra ne göreyim ENGELLEME ığğğğğğğğğğğ en nefret ettiğim zamazingo..Minicik akıllarıyla beni yenmişler ay bide engellemişler o an çıldırmışım saç baş yoluyrum neye kızim hükmümün geçmediğinemi kandırıldıgımamı engellenmiş olmamamı .(Laf aramızda ençok engellendiğim için bozuldum)Şimdimi ekleniyorum bikaç gün sonra yine hopppppa bu böyle devam edecek sanırım

1 yorum:

gülçin dedi ki...

zamaneee gençleri çok uyanık :)
bu arada sitenin bu yeni hali çok hoş olmuş elleme artık iyi böle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...