10 Mayıs 2011 Salı

FATIMANIN ELİ BENİM OLSUN








Aslında başlıkla konu biraz alakasız belki uzun zamandır istediğim fatımanın elini sevgili kocim (kuyumcudur bu arada)görürde getirir:)Konumuz HALHAL onu takmadan asla adım bile atmadığım harika takı.Çok abartılı takı sevmeme ragmen onsuz olamıyore sanırım bir tutku.evliliğimizin ilk yıllarında eşim ben uykudayken ayagımdan çıkarır atardı.Oatardı ben yenisini alırdım aşkıma göre takılacak okadar şeyin arasında halhalda neymiş.Sonra baktı olmuyor bir gün iş gezisinden minik bi hediyeyle geldi.Amanin ne göreyim ucunda pembiş bir ayakkabı fiğürü olan şahane altın  halhal .Beni bir tahmin edin yok öyle bi mutluluk:))))))Ogün bu gündür tam 9 yıldır hep ayagımda benimle.Kızlar bana göre yazın vazgeçilmez bir takısıdır.Parmak arası terlik ojeli tırnaklar ve HALHAL. hopppaaaaa....

1 yorum:

gülçin dedi ki...

bende çok severim canım halhal takmayı bu arada o el cidden çok güzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...