15 Mayıs 2011 Pazar

SENİNLE HAYAT

     Seninle hayatı nası yorumlasam bilemiyorum.Okadar sözcük,cümle varki......Sıradandil çok şey var.Mesela en sevdiğim mevsim yazdır onun gibi,mesela beni ayıltan kahvedir onun gibi,mesela beni dinlendiren uykudur onun gibi. Bunun gibi sıralayacağım okadar çok şey varki.Tam 16 sene çok uzun soluklu inişli çıkışlı ağrılı sızılı ve herşeye rağmen musmutlu bi hayat.Bana çocugunmuyum, sevgilinmiyim, arkadaşınmıyım, kardeşinmiyim,kankanmıyım,kadınınmıyım,herşeyinmiyim gibi garip duygular hissettirdin.Bunların hepsini bana hissettirmen tamamiyle bilinçliydi.Hepsini bi işaret olduguna inandım hep.Hepsini bana sunarak bütün sevgilere doyurarak sımsıkı bağladın kendine.... Hepsi senin eserin dedin sen, ama hayır senin sahnen ve senin ödülün.TŞK ediyorum iyiki haytımı bu garip gidişgelişlerle karıştırıp durdun TŞK ederim başım fare gibi her sıkıştıgında kuyrugumdan tutup çekip aldın TŞK ederim beni çok sevdin TŞK ederim seni terkettiğim sandıgın rüyalardan ağlayarak uyandın.........................SENİ SEVİYORUM...........................................

3 yorum:

gülçin dedi ki...

ben geldimmmmmmmmmm......
çok güzel bir yazı olmuş bebeğimmm mucukksss :)

JOSéPHİNE STİLL dedi ki...

seni seviyorum bebeğim:)))

Stil Direktoru dedi ki...

Bol şans bebeğime bak o kadar BLOGGER BİLGİLERİ yazmışım okumamışsın ibiş .) altta bana neden kelime doğrulama yazmak zorunda bırakıosun ne dedim yazdım geçen bu tarz bloglara yazasım gelmiyor diye kimse de yazmaz üşenir düzelt canım oku benim tüm yazıları şimdilik kısaca öper kaçarım tatlım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...