14 Nisan 2012 Cumartesi

DÖNÜŞ
SLM sevgili arkadaşlarım uzun süredir aranızda yokum ve takipte edememiyorum.Uzun uzun  anlatacağım yaptıklarımı:)Hepimiz soğuk ve uzun bir kış geçirdik.İnanki Adana hiç bu kadar soguk olmamıştı.Ama havalar ısındı ve bütün koşuşturma bitti en azından benim için.Bu kış boyunca benim için hep ciddi bir istek olan makyaj eğitimlerimi aldım ve artık profesyonel makeup uzmanıyım:)))) Artık sizleri sık takip edip daha sık paylaşımlar yapacağım .Bi tür bilgi alışverişi:) LAF ARAMIZDA ŞU AN KOMİK BİR BİÇİMDE YAZI YAZMAKTA ZORLANIYORUM ÇÜNKİ OKADAR UNUTMUŞUMKİ BLOG YAZMAYI İYİDEN İYİYE KELİMELERİ TOPARLAYAMAIYORUM VE ÇOK GÜLÜYORUM......GÖRÜŞMEK ÜZERE.....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hosgeldiiiiiiiiiiiiiiiiin! : )

Desene simdi senden ögrenecegimiz cok sey var, iyi olduguna ve döndügüne cok sevindim! Öptüm ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...